marilah jadi sahabatku...

KARNIVAL U I

.

Voting

Sunday, August 30, 2009

CONTEST UNTAIAN KALIMAH RAMADHAN

teringin pulak nak masuk contest nie...kita cuba yok..

Ramadhan ini aku sendiri
Bukan sendiri tanpa teman disisi
Tetapi sendiri menghitung diri
Dapatkah ramadhan ini ku akhiri
Ramadhan ini apakah ertinya
Adakah kamu gembira dengannya
Terdetik dihati alangkah riangnya
Kita semua kan sempurna mengakhirinya

Ramadhan ini mungkinkah kita akhiri
Tiada siapa pasti jawapannya
Hari ini kita kuat berdiri
Mungkinkah esok kita bertemuNYA

Ramadhan ini sungguhku teruja
Kali pertama zuriatku disisi
Mungkin patut dibiarkan sahaja
Tetapi dihati  teringat zuriatku yang telah pergi

Ramadhan ini ku harapkan berkekalan
sebagai hari kesenangan akhirat
Tetapi ianya sudah ditentukan
Salam ramadhan kepada kalian

CONTEST UNTAIAN KALIMAH RAMADAN


bagaimana caranya?
1.terbuka pada follower ku , pada yang belum..cepat2 jadi folower dan add Medai Medai(http:nik-kingsyah.blogspot.com) dalam bloglist{mestilah jadi follower MeDai MeDai}-saya sudah

2. buat entry kat blog masing2 pasal kata2 indah, pantun atau apa saja tentang Ramadhan. takmo buat entry boleh tulis kat coment.{ikutla kreativiti sendiri ye}-saya sudah


3. link balik ke Medai Medai-saya sudah

4. tinggalkan pesan kat komen dan emel utk mudah di hubungi-saya sudah


5. jangan lupa tempek banner contest ni kat side bar..-awal-awal sudah letak tau

HADIAH?
Yang pastinya ku nak bagi TUDUNG RAYA dan KAIN PASANG yang sedondon
dan hadiah2 misteri..{insyaallah untuk pemenangnya}
sayang...

MaRI-mAri