marilah jadi sahabatku...

KARNIVAL U I

.

Voting

Saturday, December 29, 2012

Dividen ASB tahun 2012

Hanya tinggal 4 hari lagi 2.1.2013..Bermulalah situasi sesak di semua pejabat pos,di semua bank..korang tau kenapa?,,semua ASB punya pasal lah..

update update jangan tak update..kemaskini selagi boleh..

harap maklum tahun ni PNB bagi keseluruhan 8.90 % ..beza 0.10 % jer dari tahun lepas...
Rasa-rasa korang banyak ke korang dapat untung dividen tu,...jangan terkejut jika dapat yang tak sepatutnya yer..korang kena maklum cara pengiraannya dahulu baru korang tau punca kenapa kurang dapat yer..
nak confirm dapat full kiraan peratus tu korang semua kenalah menyimpan duit sebelum bulan 9 atau 10..LAGI AFDAL masukkan duit pada bulan 8..jika selepas bulan tu korang masuk berpuluh ribu pun PNB takkan kira full punya yer..

pada yang dapat banyak tu beringat lah yer..lagi-lagi pada yang ada buat loan ASB tu yer..memang masyuk..gunakanlah duit itu pada yang sepatutnya..



No comments :

Post a Comment

MaRI-mAri