marilah jadi sahabatku...

KARNIVAL U I

.

Voting

Friday, February 26, 2010

sedih atau gembira???ibu tinggalkan anak

esok ibu kena tinggalkan nayli dengan opah...berat jer rasa hati ni ..ayah dah janji nak pergi bercuti sempena ulangtahun perkahwinan kami yang ke 3.
.alhamdulillah..bakal menjelang tarikh genap 3 tahun perkahwinan kami..terlalu banyak cubaan dan dugaan yang terpaksa ibu tempuh bersama ayah
..esok nak pergi pun adalah kali pertama kami pergi bercuti berdua selepas berkahwin..kiranya ini dipanggil tunggakan ler..tu sebablah ayah nak Nayli tinggal dengan opah.. 
yelah..dulu masa mula-mula kahwin memang dah plan nak pi bulan berikutnyer,,,tapi ibu pulak mabuk dan sakit dalam perut..dahlah pi chekup doktor boleh kata takder pape..mungkin perubahan hormon..tak mengandung pun..nak pergi honeymoon macam maner kalau dah asyik sakit perut dan muntah-muntah..ada mood ker..takde kan..dua bulan lepas tu ibu chekup lagi..sakit tak hilang lagi tau..doktor kata "tahniah , awak mengandung 2 bulan.."ha???terkejut dan pelik ibu masa tu tau..ape citer sebenonye ni yob..pening ibu di buatnya..alkisah mengandungkan aruah kakak.
..tahun kedua pulak ibu sambut di rumahjer..plan tue ader tapi ibu terpaksa bekerja lah pulok ..wajib bekerja pada hari yang sepatutnya cuti.semuanyer sebab rebat minyak ler....masatue aruah kakak{Qistina) masih berada sihat disisi ibu sayang.
.4 bulan selepas ulangtahun ibu dan ayah berkahwin yang pertama..kakak pergi meninggalkan kami..Alfatihah..
ulangtahun yang kedua ibu sambut tapi takder plan nak bercuti..yelah ,,ibu tengah sarat mengandungkan Nayli..2 bulan lepas ulangtahun perkahwinan ayah dan ibu yang ke dua..ibu selamat melahirkan nayli..


lagi 2 hari ibu bakal menyambut ulangtahun yang ke 3..ibu berdoa. memohon semoga segala yang dirancang dan diingini ini berjalan dengan lancar dan dipermudahkan olehNya..insyaallah..

bercuti dalam malaysia jer

'



No comments :

Post a Comment

MaRI-mAri