marilah jadi sahabatku...

KARNIVAL U I

.

Voting

Thursday, May 13, 2010

Kita nak bagi hadiah orang tak terima..sedihnya..

11 MEI..USIA SUAMIKU SUDAH BERTAMBAH...(lambat update lah)

ibu tak bagi pape pun pada ayah..ayah marah sangat..katanye,"kalau ibu ada rancang nak bagi apapun.terima kasihlah sayang..tak perlulah..abang taknak.."
eee..sedih sangat ayah tak terima hadiah ibu kan..tapi ibu suka..ayah kata"ayah cuma nak ibu dan Nayli ada di sisi"hihi,...suka sangat..

AYAH dah umur 28..ibu still 23..bulan 10 ni baru masuk 24..hehe..
saje gurau dengan ayah.."ayah dah tua lah..dahnak masuk umur 30 an .."
ayah jawab."umur je tua,orang tengok muda"
eee,ayah perasan..hahaha..
memang pun..orang kate ayah tak kawin lagi bila tengok dia..eee...risau..tp kepercayaan itu penting bagi suami isteri kan..

semoga ibu dan Ayah kekal bersama hingga ke akhir hayat..
insyaallah..


'

4 comments :

  1. heheh...mula lagi si ayah tu...si ibu lagi la...adik2 akak ni...

    ReplyDelete
  2. muda lg si ibunye...sibaya ngn adik akak ni..adik akak blajo tak abes lagi..hehe..

    *hapy besday buat si ayah..muda lg tuh! ^_^

    ReplyDelete
  3. hehehe..muda tp matang kot...

    ReplyDelete
  4. tulah..memg minat blajo,tp mak suh keje..biler dah keje nak kawin..hhehe..
    dah kwin nak blajo..tp beranak pulok...so ..ada rejeki kite blajo sme2 dgn anak pun leh..haha

    ReplyDelete

MaRI-mAri