marilah jadi sahabatku...

KARNIVAL U I

.

Voting

Saturday, January 12, 2013

Kenapa rakyat malaysia ni ramai sangat yang berniat nak bunuh orang lain?

Assalamualaikum bloggers..tajuk en3 bikin gempak..ya. itu yang sebenarnya .Rakyat Malaysia ni ramai yang berniat membunuh orang lain di jalan raya. Pelikkan pendapat ibu ni. Ibu sebenarnya sakit hati kepada manusia-manusia di malaysia ni yang reti memandu tapi tak reti guna otak iaitu orang yang tak reti nak beri isyarat ke kiri atau ke kanan(yang tak  reti guna lampu signal)
Bukan sekali kami sekeluarga bertembung dengan pemandu-pemandu kereta yang jahil ni.Kadang -kadang sebab mereka kami hampir kemalangan di belakang.

Memang depa lepaslah kan.buat naya kat orang yang di belakang.masuk ja barisan yang lain,dengan selamba potong kereta kami tanpa isyarat.Kamilah yang terpaksa brek Emergency .Hampir-hampir terbabas. Ada PULAK tu malaun tu pi marah kat kita balik sebab kita hon dia..

SUSAH SANGATKAH HANGPA SEMUA NAK GUNA ISYARAT ATAU LAMPU SIGNAL TU.KLAU LAMPU ROSAK SEKALIPUN GUNALAH TANGAN.Bila JADI JA KEMALANGAN HANGPA BUKAN SEMUA RETI NAK TANGGUNGJAWAB.. 

pESANAN iBU LA ni..: hangpa pikirlah elok-elok sebelum lakukannya.tak mustahil hangpa akan jadi lagi teruk dari orang yang hangpa aniaya dalam diam tu..

No comments :

Post a Comment

MaRI-mAri